DIY: A pineapple a day..

 
 
 
 

De ananas, pineapple, la pina  is (samen met de flamingo) het symbool voor 2014. Tijd om deze tropische plant uit Brazilië (king of the tropical fruit) eens te gebruiken voor een eenvoudige diy. 

Wat heb je nodig:
schaar
strijkijzer
bakpapier 
kleding

Ontwerp een ananas en knip deze uit de flockfolie. Haal de beschermlaag van de flockfolie. Leg de ananas op de gewenste plek op je shirt of broek en leg voorzichtig het bakpapier (de kunt ook een dunne lap katoen erop leggen). Strijk er 15 seconden overheen en klaar is je ananasshirt!

Ik ging dus helemaal los met de ananas en heb alle witte hempjes en shirts die ik kon vinden er van een voorzien. Nu ga ik verder met de flamingo's ;). 


5 opmerkingen:

  1. Oh, wat een leuk idee! Ik ga dit zeker een keertje uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig dat jij ook dol bent op Flamingo + Pineapple, zie hier: http://www.buitendelijntjesshop.com/a-36595543/yellow-owl-workshop/yellow-owl-workshop-stamp-set-flamingo-pineapple/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, die zijn zeker gaaf Buiten de Lijntjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weet je dat ik zeker een jaar een aantal lappen flockfolie hier heb liggen? Durf er steeds niet aan te beginnen hahaha, misschien toch gewoon maar eens doen. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen