Zomers plantenmobiel DIY


Wanneer we in het buitenland op vakantie zijn vind ik de bezoekjes aan de supermarkt één van de leukste uitjes. Niet omdat ik zo'n fan ben van boodschappen doen, maar hier haal ik mijn souvenirs. Mooi versierde theeblikjes, jampotten van steen en prachtige flesjes voor koffiemelk en water. Ik neem ze allemaal mee! Dit jaar nam ik uit Frankrijk een serie mooie flesjes mee terug naar huis. Had ik meteen een paar mooie mini-vaasjes bij mijn collectie. Ik maakte er een plantenmobiel van met zomerse herinneringen aan Frankrijk.  

Lees op mooiwatplatendoen.nl hoe je de mobiel maakt en wat je ervoor nodig hebt. 








Over een week begint hier de verbouwing. Eerst wordt de keuken eruit gehaald. De muren worden weer wit geschilderd en de vloer wordt opgeknapt. Daarna gaan we door naar de keuken. Hier komt een prachtige nieuwe. Ik zal jullie op Instagram Stories op de hoogte houden van de verbouwing. Ik geniet eerst nog even van de laatste zomerdagen!

Fijn weekend!



Deze blog maakte ik in samenwerking met mooiwatplantendoen.nl. Bekijk hier nog meer zomerse inspiratie met planten. 

5 opmerkingen:

  1. Ja leuk is dat hè. Als je er even om denkt vallen er zoveel mooie flesjes te scoren in de supermarkt.
    Mooi gedaan! Ik gebruikte zelf een leeg flesje shampoo van Le Petit Marseillais als vaasje, die bestaan er in de mooiste kleuren en vormen. Ken je die? Ik weet niet of ze dat ook in Nederland verkopen. Anders zeker een tip voor als je weer eens in Frankrijk komt. Groetjes en fijn weekend daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! Dat tegeltje is ook erg leuk, waar is die van? Succes met de verbouwing! Dus de roze wand wordt weet wit?

    BeantwoordenVerwijderen