vtwonen loves blogs









Wanneer je tussen 32 topbloggers mag staan in de bijlage van vtwonen dan ben je toch megatrots! Afgelopen zaterdag viel het magazine samen met de superdikke bijlage vtwonen loves blogs bij de abonnees op de mat. Het magazine staat vol met (uit)tips, zelfmakers en wooninspiratie. Een fijn bewaarexemplaar.

Vanaf pagina 112 vind je een overzicht van mijn favoriete hotspots, waaronder Royaal Belegd, De Flinkefarm en eetcafé Nooitgedagt, mijn favo producten zoals de emaille mokken van ikwilmeerreizen.nl en de slingers van Sloppop. Verder nog een overzicht van mijn Instagram-kieks en de zelfmaker prima ballerina.

Wil jij ook dit gave bloggermagazine in je bezit? Je kunt hem hier bestellen en vanaf 13 september ligt hij in de winkels.

Fijne dag!


6 opmerkingen:

  1. Ik zag hem met de post al voorbij komen! Ik ga hem binnenkort halen in de winkel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb hem dit weekend ontvangen en wat is het een leuke uitgave geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er allemaal leuk uit! Was al opzoek gegaan in de winkel naar de uitgave, maar toen zag ik dat ie pas 13 september in de winkels ligt...
    Nouja nog heel even geduld hebben dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag je langskomen in de vtblogs, super leuk! Ik volg je al een hele tijd en wordt altijd zo vrolijk van je blogs :)

    BeantwoordenVerwijderen