Zonnebloemen


Wat zijn zonnebloemen fijne bloemen om te fotograferen. Ik had nog zo 20 foto's bij deze blog kunnen zetten. Zonnebloemen doen me denken aan onze vakanties in Frankrijk, velden vol. En toch koop ik ze nooit. Ik dacht dat ik ze te groot, log en eenvoudig vond. 



Dacht, want je moet het eerst proberen wil je er een oordeel over hebben. Wat zijn ze prachtig! En geel is een van mijn favorieten kleuren en matchen prima in ons interieur, stoer staat het. Zonnebloemen zijn nu (in de maand juli) op zijn mooist. Ik bestelde de bloemen heel eenvoudig bij Greetz, je kent ze wel van de online kaartjes versturen. Ze attendeerden me erop dat ze ook bloemen bezorgen, hartstikke handig als je een verjaardag bent vergeten of je wilt iemand verrassen op de dag dat ze terugkomen van vakantie. Dan staat er zo'n prachtig boeket op tafel. 



Ik weet nu dat ik in de zomermaanden vaker zonnebloemen in huis ga halen voor het maximale zomergevoel. Bedankt Greetz voor de tip! Madee en Bente vonden de doos waarin de bloemen bezorgd werden heel erg leuk, dat is nu een hut en een ziekenhuisbed.

Een fijn weekend!

X Wimke

3 opmerkingen:

  1. Leuk Wimke! Zonnebloemen zijn ook mooi om cadeau te doen, een zelfgemaakt label eraan, heel simpel, maar o zo leuk (ook om te krijgen ;))! Geniet ervan!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk en mooi zo'n bos zonnebloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zonnebloemen vind ik één van de weinige 'gele' bloemen die wel mooi zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen