Zomerse armbandjes met kraaltjes


Ik heb in mijn blog-tijd al menig armbandje geknoopt. De vriendschapsarmbandjes, een variant op het vriendschapsarmbandje en het geknoopte bandje met vis-figuur erin. Allemaal zijn ze zomervakantieproof! Leuk om cadeau te geven aan vakantievriendjes van je kinderen, maar zelf houden snap ik ook helemaal. 



De armbandjes zijn gemakkelijk te knopen. Je hebt in een half uur een armbandje klaar.

Wat heb je nodig:

borduurgaren
kraaltjes
ontbijtbord
klemmetjes
schaar

Knoop de armbandjes volgens bovenstaande fotobeschrijving. Kom je er niet uit, dan is dit youtube-filmpje heel handig. 

Fijne dag!



6 opmerkingen:

  1. Slim om zo'n klem te gebruiken en ern (diep) bord. Ga ik kleindochter proberen.
    Fijne vakantie !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dit er vrolijk uit en wat leuk dat bijna elke zomer een artikel online komt over armbandjes knopen, het wordt gewoon straks een traditie ;) ik krijg in iedergeval helemaal zin om ook armbandjes te gaan knopen!
    Wat heb je er trouwens weer mooie vrolijke foto's bij gemaakt, leuk! En een fijne vakantie !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Wimke, de vriendschapsarmbandjes zien er leuk uit. Ik maak ook vaak armbandjes en kettingen voor @moodkids. Zo gemakkelijk om te maken en weg te geven. liefs van ohlalahydi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Wimke, it is wonderful idea - summer bracelets :) I definitely have to try with my daughter! Thank you for inspiration! Jolana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Wimke! Heel mooi gemaakt! Misschien komt dat ook nog eens op ons to-do-lijstje deze zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit ziet er echt geweldig uit! En ik ga het zeker met mijn dochters proberen na te maken!

    BeantwoordenVerwijderen