Fruitstempels maken DIY


De afgelopen weken waren erg druk. Ik heb gastblogs aangeleverd, leuke mensen ontmoet (en bezocht) en veel gesport (sloeproeien), dat laatste omdat het wedstrijdseizoen weer is begonnen.

Vandaag was ik moe van de wedstrijd van afgelopen zaterdag en heb wat tijd voor mezelf en ons gezin ingepland. Bij de boerderij haalden we een boerenijsje en verder sloot ik me op in de werkkamer om even te niksen. En tijdens het niksen maak ik de leukste dingen. Zoals deze stempels van fruit en Bente en Madee hielpen mee.





Ik heb deze zelfmaker niet zelf bedacht, maar was zeer geïnspireerd. Op Pinterest kwam ik deze foto tegen en wilde ik ook graag proberen te maken. Op de foto maken ze de stempels van een halve aardappel en verf. Ik gutste de vormen uit een potloodgum en stempelde met een stempelkussen. De stempelinkt welke ik gebruikte was niet geschikt voor op textiel en maakte er een zomerse print van voor in de kamer. Ik ben weer even helemaal 'zen' en klaar voor een nieuwe week!

Een fijne zondag!

5 opmerkingen:

  1. Wat super leuk gedaan en klinkt als een fijne gezellige dag. Lekker knutselen zo samen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Alet. Het was inderdaad een fijne dag.

      Lfs Wimke

      Verwijderen
  2. Superleuk Wimke! En bedankt voor de tip om potloodgum te gebruiken ideaal :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo even lekker freubelen! Geweldig resultaat. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen