Tasselslinger to go


Zo'n klein slingertje stop je heel gemakkelijk in je tas, handig voor als je wat te vieren hebt op onverwachte momenten. En je maakt hem ook nog eens in 15 minuten. Ik maakte hem voor Bloesem Kids, de beschrijving vind je hier.



Tips voor DIY
Heb je een leuk idee voor een zelfmaker die je graag door mij gemaakt zou willen zien, laat hieronder een reactie achter. En misschien maak ik binnenkort jou idee. Natuurlijk met een eervolle vermelding en kleine attentie voor de bedenker.

Een fijne dag, ik ga naar de tandarts om een scheur in mijn kies te laten repareren.

Wimke

4 opmerkingen:

  1. So nice! I like the colours very much!
    xox Kerstin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, leuk en nog eens leuk! En... ik zie daar een geweldig leuke HEMA ananaskaars :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou wel een koningsdag-knutsel-idee van jou willen zien.
    Hopelijk viel het bezoek aan de tandarts mee. Die zijn nooit zo fijn.........

    BeantwoordenVerwijderen