Weekend zusters


Door de storm renden Bente en ik zaterdagochtend naar de groenteboer op de markt voor lege mandarijn- en sinaasappelkistjes. We hadden een zaterdagklus te klaren: ziekenhuisbedjes maken. De groenteboer had gelukkig 2 kistjes liggen. Ik deed het verfwerk, de meisjes knipten verbandjes, Wopke bakte voor de harde werkers pannenkoeken en ik naaide matrasjes en lakens van oude kussenslopen. 'Dit is de mooiste dag van mijn leven!' juichte Bente toen de bedjes klaar waren :). Missie geslaagd. 

Ik vond het idee van de ziekenhuisbedjes op de mooie blog van Babyccino. Haar beschrijving is helemaal compleet met zuster-printables en schitterende foto's. Ik zou hem meteen even tussen je favorieten zetten!


6 opmerkingen:

  1. Ahhh wat heerlijk... Soms zou je willen dat je ook gewoon weer even 7 of 8 was...
    Groetjes Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee! Ik heb hier geen nood aan ziekenhuisbedjes, maar mijn verzameling mandarijnenkistjes kan ook wel een likje verf gebruiken. Ik voel het al kriebelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zijn ze geworden, de bedjes van fruitkistjes! Soms is het best jammer dat wij alleen maar jongens hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke plaatjes, kijk ze genieten! Mooi :)
    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen