Trakteren op snoepsushi


Vijf jaar geleden lag er een enorm pak sneeuw. Ik was hoogzwanger van Madee en zat middenin mijn zwangerschapsverlof, twee weken voor de uitgerekende datum. De sneeuw kwam dagelijks met bakken uit de lucht vallen en Wopke maakte elke dag de parkeerplek sneeuwvrij. Want de baby kon elk moment komen. Na de laatste controle was het duidelijk, dat werd een keizersnee. En omdat ze een plekje vrij hadden konden we ons de volgende ochtend om 8:00 uur melden in het ziekenhuis. En dat is morgen vijf jaar geleden.

Morgen mag Madee trakteren in de klas. Vandaag maakten we samen de traktatie en oefenen we het lopen en uitdelen van de snoepsushi.







12 opmerkingen:

  1. Proficiat met Madee! Maak er een fijne dag van met sushi, taart, slingers, cadeautjes en vooral met heel veel plezier... X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter! Wat een ontzettend leuk idee om van snoep sushi te maken. Jouw artikelen zijn altijd zo inspirerend! X, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee! Ik weet wel wat wij begin april gaan trakteren! Van harte met de vijf-jarige! Geen sneeuw, maar een beetje treurige dag vandaag...maar vast niet in jullie mooie lichte huis. Maa er een heerlijke dag van

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk idee!! En wat ziet het er kleurrijk en heerlijk uit :)! Ga het zeker een keertje proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd!
    En wat een leuke traktatie!
    Groetjes
    Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat Madee! Wat een mooie kids heb jij zeg! En die snoepsushi ziet er superlekker uit. Echt een leuk idee!
    Jou ideeën op de blog inspireren me enorm, zelf ben ik nog geen mama, maar wel kleuterjuf. Dus ik kan veel ideeën ervan gebruiken.

    Veel liefs,
    Darcey

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! En wat een leuke traktatie! Groetjes Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! Wat ziet het er leuk uit. Ik ga dat zeker onthouden voor mijn eigen dochter die in april jarig is. Je dochter zelf is ook een snoepje zeg, schattig. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik laat het aan mijn zoon zien en die zegt... leuk idee mam...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat herkenbaar. Ook ik was 5 jaar geleden hoogzwanger. Wij wonen aan een achteraflaantje waar een hele berg sneeuw lag dus enige zorg mbt de bevalling was er wel...Ook ik kreeg een keizersnede maar daarna moest nog wel de kraamhulp door de sneeuw ploeteren. Het was een prachtig gezicht al die sneeuw. En het leuke is dat Abel nog iedere verjaardag sneeuw heeft gehad, misschien zelfs wel weer dit jaar :-)
    Wat een leuke traktatie weer!! En natuurlijk nog gefeliciteerd met Madee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk idee.
    We maakten ze zelf voor de verjaardag van onze dochter afgelopen weekend.
    http://toilylu.blogspot.fr/2015/09/verjaardagsfeestje-van-onze-grote.html
    Ze kreeg erg leuke reacties bij het uitdelen van haar traktatie!

    BeantwoordenVerwijderen