De muts in één uur


Toen ik deze muts aan het haken was, wist ik zeker dat ik met dit patroon heel veel moeders, beginnende haaksters en kinderen blij zou maken. Ik voelde en lichte euforie, want hoe leuk is het om een muts in een uur klaar te hebben en meteen op te kunnen zetten. Ik werkte het patroon voor je uit en Instagram is aan het haken geslagen. Zo leuk om te zien dat er zoveel warme mutsen worden gehaakt. En hij kan op hoor! Het is herfst, regenachtig en koud buiten.



Heb jij ook een #heymuts gehaakt of laten haken?

Deel jouw exemplaar op Instagram met de hashtag #heymuts en inspireer ook anderen! Via deze link kun je alle gehaakte mutsen bekijken. Ik ga nu afsluiten en me klaarmaken voor mijn favo serie Penoza.

Fijne avond

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke muts, ik heb pas een sjaal gehaakt, past deze muts wel bij! Ik ga aan de slag..:)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Juul en ik zijn echt blije mutsen :) Bedankt Wimke!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de mijne net klaar, met een linkje naar je blog natuurlijk. Dank je wel voor het rap gehaakte muts -patroontje ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke muts ,heerlijk om resjes wol weg te werken .
    Hartelijk dank voor het patroontje
    Groetjes Prince

    BeantwoordenVerwijderen