Snorfestival give-away!


Ik ga naar het Snorfestival! Op zondag 20 september organiseert Uitgeverij SNOR (van die leuke boeken) voor de tweede keer het Snorfestival. Samen met 14 mede-bloggers doen we jullie verslag van dit familie-evenement vanaf kampeerterrein de Lievelinge in Vuren. Je kunt deze dag heerlijk relaxen, maar dat zou ik niet doen. Er zijn namelijk teveel leuke activiteiten, zoals een workshop dip en dye verven, potten bakken, bier brouwen, worst maken en nog veel meer. Dat klinkt toch ongelofelijk te gek! Ik ga voor het worst maken en het nateken van de bloemen bij Maartje van den Noort. O ja en de schrijvers van de Snor-boeken zijn aanwezig, waaronder ook Anki en Casper. Zijn lanceren hun eerste boek: Shoot! Een boek over fotografie welke nu al hoog op mijn wensenlijstje staat. En had ik al vertelt dat je er ook heerlijk kunt eten?


Ben je nieuwsgierig naar het Snorfestival? Op hun site staat alle info en ook een gezellig filmpje van het festival vorig jaar. Toen was het trouwens helemaal uitverkocht... dus.



Ik zou het heel leuk vinden als jij er ook bij bent! Daarom mag ik twee kaartjes weggeven. Voor jou en je vriendin, of zus, of buurvrouw, of partner. Wat moet je doen om de twee kaartjes te winnen? Dat is heel gemakkelijk, laat een reactie achter op deze blogpost. 

Je kunt tot 30 augustus meedoen! 

Spreid je kansen! Op de blogs van Enter my Attic, Zilverblauw en Bubblemint kun je ook meedoen met deze leuke give-away. 

Fijn weekend!

25 opmerkingen:

  1. Super leuk. Dan neem ik henny mee.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Wimke! Ik heb al kaarten, misschien zie ik je daar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk festival lijkt mij! Doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me super om bij te zijn: alleen al al die geweldige boeken bij elkaar! Veel plezier met live bloggen. Groet, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik ben er graag bij! 😃 Ben erg benieuwd naar het fotografie boek van Zilverblauw. Om dan bij de lancering aanwezig te zijn is helemaal gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Woehoe leuk!
    Ik maak graag kans op de kaarten.
    Had al zin om er met een vriendin heen te gaan, maar was toch wat te ver. Nou als we de kaartjes winnen, dan kunnen we alsnog gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaaa! ! Ik zou heul graag weer gaan!! Lijkt me super. Gr Winnie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is tof! Ik waag graag een kansje! Klinkt als 'the place to be' ;-) Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh dat klinkt heel leuk!! Ben heel benieuwd naar het boek van Zilverblauw dus zou stiekem wel heel graag naar het snorfestival willen om het boek te kunnen zien en bij de lancering te mogen zijn, lijk me heel gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oeh, leuk!
    Ik doe graag mee, lijkt me erg leuk om daar bij te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat klinkt dat leuk! Ik heb nu al zin om erheen te gaan! Ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lijkt mij erg leuk om heen te gaan! Gezellig met mijn dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lijkt me geweldig leuk!! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Wimke, leuk dat je gaat. Ik ga ook, want de eerste uitgave van Snor " Naaien en Zo" wordt opnieuw uitgebracht. En daar staat mijn dekbed ontwerp in. Tot dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit zou een super vriendinnen activiteit zijn. Vorig jaar naar Flavourites geweest (en Elske en jou gezien, maar niets gezegd, jullie waren lekker druk bezig) en dan is dit weer een leuk uitje voor onze vriendinnen dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk, ik zou er ook graag bij willen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vorig jaar was leuk, dus ik doe graag mee :)
    En al helemaal voor de boekpresentatie van Anki en Casper.
    Groetjes,
    Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja leuk! Ik wil heul graag, niet alleen voor alle leuke activiteiten, maar het lijkt me ook leuk om jou eens te ontmoeten! Groetjes! Marrit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Marrit, Jij hebt de twee kaartjes gewonnen voor het Snorfestival! Stuur je jouw adresgegevens naar tolsmawimke@gmail.com? Dan komen de kaartjes zo snel mogelijk naar je toe!

      Tot daar! Lijkt me ook leuk om jou te ontmoeten :)

      Verwijderen
  19. Vorig jaar was ik er ook bij (met man en dochters van 6 en 8) en vond het fantastisch! Dit jaar wordt vast weer geweldig en ben ik er graag weer bij (nu met vriendin)!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Reactie 22, 2 is mijn geluksgevoel, wie weet helpt het... Zou er graag bij willen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Klinkt als een super leuk creatief festival, zou er graag naar toe gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Klinkt als een super leuk creatief festival, zou er graag naar toe gaan!

    BeantwoordenVerwijderen