Happy yellow bunting


Het werd weer eens tijd om te gaan haken. Nog geen groot ruil-dekentjeproject hoor, maar een eenvoudige slinger. Eentje die als het regent de de boel een beetje ophaalt. Van mijn beppe kreeg ik drie bollen geel katoengaren. 'Vind jij ze mooi?' vroeg ze me, 'neem ze maar mee, want deze kleur vind ik heel lelijk'. Deze mening heeft volgens mij te maken met leeftijdsverschil, want ik vind dit de mooiste gele kleur. 



Wat heb je nodig:

geel katoen garen
roze acryl garen
haaknaald nr 3
schaar
vork

De happy bunting maak je volgens het gratis patroon van Eliane. En de mini-pompoms heb ik hier al eerder voor je uitgewerkt. Haak de vlaggetjes met vasten aan en klaar en klaar is je instand happyness.


Op mijn blog staan ongeveer 12 slingerideetjes. Dit is mijn persoonlijke top 3 (met uitleg).

1. Crochet color bunting
2. Campingslinger (topper op Pinterest)
3. Bloemetjesslinger

Welke slinger is jouw favoriet?

Fijne dag!

7 opmerkingen:

  1. Hi Wimke,
    Nu ben ik het eens ben met jouw Beppe, ik houd nl ook niet van geel! Maar alle eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik deze slinger wel erg leuk vind. Het lijkt gelijk een stuk zonniger ;-)
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke slinger en ook zo'n mooie kleur geel, hou ervan!
    Wow 12 slingerideetjes alweer, heb zelf ookal veel verschillennde gemaakt, maar blijft leuk om te maken en staat ook nog is vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke slinger!
    Die ga ik onthouden en snel eens uitproberen, want het moet er nu toch maar eens van komen, dat leren haken. Leuk voor in de winter of herfst als je warm binnen wilt zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijn sfeertje en die muis... ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie vrolijke slinger is het geworden. De campingslinger is ook erg leuk trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen