Privéstrand










Het deed me denken aan vroeger. Mijn vader sjouwde de koelbox en de strandstoelen, mijn moeder de tas met broodjes en mijn zussen en ik het windscherm, speelgoed en strandlakens. We vertrokken dan zo vroeg mogelijk naar het strand van Makkum om de hele dag mee te pakken en het beste plekje te bemachtigen. 

Vandaag deden we mijn herinnering over. Maar we vertrokken niet heel erg vroeg. Het beste plekje aan het strand was gelukkig nog niet vergeven. Een wandeling tussen de schapen bracht ons bij een schitterend privéstrand aan het IJsselmeer bij Stavoren. Zomers in Friesland zijn prachtig als de zon schijnt. 

Fijne zomer!

7 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke plek! Jullie wonen echt prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk deze plek! Wij zijn er een week geleden nog langs gevaren, langs Stavoren. Hebben toen een nachtje in Hindeloopen gelegen, ook zo mooi en best dichtbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zulke mooie plekken! Geniet van de zonnige dag vandaag!

    Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk zo'n plek, mooi groen, rustig en dichtbij. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach ja, daar gingen wij vroeger ook heen! Mooie herinneringen komen weer boven :-)
    Groetjes, Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga niet vaak naar het strand maar als ik ga, ga ik ook niet naar Makkum maar zijn Stavoren en Hindeloopen veel en veel rustiger en soms wel leuker ook!

    BeantwoordenVerwijderen