Make uppen met Labello (+give away)









Het was nèt wat te lang stil boven. Ik sloop met mijn camera naar boven en vond Madee driftig make-uppend op haar kamertje. Smokey-eyes, prinsessen jurk en afgemaakt met een bloemenkrans en zonnebril. Ze had wat make-up van haar zus weten te bemachtigen en maakte het geheel af met een glosje op haar lippen.

Madee en Bente hebben net als mij een liefde voor lipverzorgende-stiftjes. Zij kregen van mij een lippenstiftje, de Labello Original maar dan met een kleurtje (Care & Colour). Net een echte lippenstift. Hij geeft een prachtig zachtroze glinstergloedje op de lippen, heel subtiel en mijn nieuwe favoriet.

Ik weet nog heel goed dat ik een Labello van mijn moeder kreeg. Ik was ongeveer negen jaar en na een poosje zeuren kreeg ik van mijn moeder een echte lippenstift voor mezelf. Het blauwe lippenstiftje nam ik overal mee naartoe. Stoer vond ik dat. De herkenbare en tijdloze geur brengt mooie herinneringen naar boven. Een klassieker die ik nog altijd standaard in mijn tas heb zitten.

Ik mag 10 Labello pakketjes weggeven! Wat moet je doen:
- laat een reactie achter op deze blogpost
- deel een foto van jouw old time classic (dat kan zijn je favoriete zwarte jurkje, parfum of fiets) op Instagram met de hastag #labelloNL of #MyClassic

Je kunt tot zondag 13 september meedoen.

Fijne dag!
Wimke


Deze blogpost is mede mogelijk gemaakt door Labello.

6 opmerkingen:

  1. Oh heerlijk die labello! En ze ziet er prachtig uit en zo lief die kuiltjes in haar wangen :) Ik doe heel graag mee met je fijne give away! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke blogpost, Wimke! Hieraan ga ik zeker mee doen, ook ik ben dol op Labello en er zit er altijd zo-i-zo 1 in mijn tas. Op om een leuke foto te maken, de zon schijnt dus dat moet goed komen. :)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Viënne wordt volgende week 5🎉🎉🎉oud genoeg voor Labello en mascara en rouge en alleen naar school gaan, want ze is dan groot!!! Ik moet er nog even aan wennen dat kleine meisjes groot worden! Maar in elk geval zijn ze groot genoeg voor het maken van nieuwe oldtime favourits!!😍

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, ontdek ik net je blog en is er meteen een giveaway. Als lippenbalsem-verslaafde (er zit er eentje in mijn auto, in mijn buro, in elk van mijn handtassen, in diverse jassen, in de badkamer en op mijn nachtkastje - èn op zowat elk van die plekken is er trouwens ook handcrème te vinden) met een 8-jarige dochter die copycat, zou zo'n pakketje zeker welkom zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. You and me on a holliday in Chersonisos. We vonden voor het eerst de labello pearl&shine. Helemaal in onze nopjes waren we ermee. Zodoende dat we een nusje kochten als souvenir voor thuis. Ik hoef de labello alleen maar te ruiken en de herinneringen stromen binnen. Wat een heerlijke vakantie was dat met z'n tweeën. #pslovethegiveaway

    BeantwoordenVerwijderen
  6. You and me on a holliday in Chersonisos. We vonden voor het eerst de labello pearl&shine. Helemaal in onze nopjes waren we ermee. Zodoende dat we een nusje kochten als souvenir voor thuis. Ik hoef de labello alleen maar te ruiken en de herinneringen stromen binnen. Wat een heerlijke vakantie was dat met z'n tweeën. #pslovethegiveaway

    BeantwoordenVerwijderen