Confetti Poppers DIY

confetti poppers DIY

Had ik al vertelt dat mijn zus gaat trouwen!? Ik ben de middelste van twee lieve zussen en nu gaat de eerste van ons drieën trouwen. Een feest waar we echt naar uit kijken. Ze vroeg me om mee te denken over de aankleding van de feestlocatie. En onder het motto; 'je weet maar nooit' had ik al een Pinterestboard Yes I do aangemaakt waar hele gave trouwfeest-ideeën in staan. We zijn dus helemaal in de feestsfeer!

Confetti Poppers DIY

Voor Bloesem maakte ik deze party-zelfmaker: Confetti Poppers. Heel eenvoudig met een wc-rolletje, een ballon en confetti. Tijdens de bruiloft doen we er rijst en glitters in, perfect voor als het bruidspaar uit de kerk komt.

Confetti Poppers DIY

Lees de werkbeschrijving van de Confetti Poppers hier en klik hier voor alle zelfmakers die ik voor Bloesem heb gemaakt.

Een fijne dag!

Confetti Poppers DIY

8 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke vrolijke fotos! En wat een leuk dat gouden papier, mag ik misschien vragen waar dat leuke papier vandaan komt ??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk! Ik maakte eens de poppers met crepepapier die je uit elkaar kunt trekken, maar deze zijn veel spectaculairder. ;-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk weer :-) Random vraagje trouwens: heb je misschien geen uittip voor een fietstocht in jullie streek? Je foto's zijn altijd zo mooi dat ik er echt eens een weekend naartoe wil vanuit Gent!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Clair,

      Wat is je mailadres, dan stuur ik je wat leuke adresjes om hier te bezoeken.

      X Wimke

      Verwijderen
  4. Wat een leuk idee! Dacht in eerste instantie hoe komt de confetti er dan uit? Maar dat is ook heel makkelijk te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen