Summer vases DIY


O yes! Er worden vanaf volgende week langdurige zomerse temperaturen verwacht! Mijn weeronline app draait overuren. Bente en Madee hebben de slippers al steeds mee in de schooltas. Ze willen ze zo graag aan. Mocht de zon doorbreken, dan kunnen ze meteen de schoenen en sokken uittrekken om de slippers aan te doen. Misschien is het ook een tip voor jullie :). Ik ga ook nog even op zoek naar leuke slippers. Ik wil graag slippers (of sandaaltjes) welke aan kunnen tijdens een warme dag, naar een feestje en ook nog eens lekker lopen.



Voor Bloesem Kids maakte ik deze kleurrijke zelfmaker, met het oog op de zomer. Deze ballonvaasjes staan nu bij ons in de veranda. De vaasjes worden steeds gevuld met bloemetjes die Bente en Madee steeds plukken.  De kleine vaasjes zijn ideaal voor bloemetjes met hele korte steeltjes. 

Hier vind je al mijn craftprojects voor Bloesem Kids. Kijk voor meer DIY-ideeën even op mijn Pinterestboard. Je hoeft tenslotte niet alles zelf te bedenken.

12 opmerkingen: