Origamistrik van Flavourites Live


Eigenlijk had ik deze blog 3 weken eerder moeten plaatsen, dat had ik hier beloofd. Door tekort aan tijd (slecht excuus) en de nodige kerstvoorbereidingen plaats ik hem vandaag; de beschrijving van de origamistrik. Tijdens Flavourites Live gaf ik in het PapierAtelier van Monique een inpakworkshop strikken vouwen. Perfect als finishing touch op je cadeautje. Nu kan ik natuurlijk het hele vouwproces op de foto zetten, maar dat had ik al eens gedaan voor Moodkids. Als je hier klikt, kun je stap voor stap de strik vouwen.

Fijne dag!

Wimke

6 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk idee! Deze post komt voor mij precies op het goede moment ;-). X, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk! Ik ga nu even vouwen. Past precies bij het cadeautje voor mn heit, mem en schoonouders :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooo ik zet hem nog gauw op mijn to do list voor 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! (en een gebrek aan tijd is nooit een slecht excuus... Heel herkenbaar voor iedereen! ;))

    BeantwoordenVerwijderen