Handmade bracelets


En dit zijn de 20 geruilde armbandjes! Mooi, mooier en mooist! Eind juli vroeg ik in deze blogpost wie er met mij een vriendschaps-armbandje wilde ruilen. Ik had 10 visjesarmbandjes geknoopt als ruilwaar. Een hoop reacties kreeg ik hierop en wat een mooie armbandjes kwamen met de post. Het leukst vind ik nog dat iedereen zijn best had gedaan om iets mooist en unieks te sturen. Hieronder een paar foto's van de armbandje en lieve berichtjes. Zullen we binnenkort weer wat ruilen? Want een handgemaakt cadeautje via de post is toch het feestje van de dag!

X Wimke


Eliane, Ritha, Yzette, Elisa, Maartje, Marloes, Karlien, Dorien, Esmee, Katja, Marly, Dita en Ymie, jullie zijn geweldige ruilpartners ;) bedankt!

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk 'project'! Volgende keer doe ik mee!! Ik blogde afgelopen week over mijn eerste swap, en het is zooo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet eruit als een geslaagde swap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk!
    Leuke ruil, ik ben ook blij met jou mooi armbandje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, Heb je blogpost over de armbandjes helemaal gemist, anders had ik graag meegedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om alle armbandjes bij elkaar te zien! Ik vond het heel leuk om te ruilen. Zo leuk zelfs dat ik via Instagram zelf ook aan het ruilen ben geslagen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kom maar op met die ruil. Ik was deze keer te laat, dus blijf ik nu wel opletten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Wimke, was een goed idee van je en wat een kleurrijke verzameling is het geworden, leuk om mee te doen :))

    BeantwoordenVerwijderen