Confetti shirts DIY


'Jeetje wat heb jij prachtig witte was', zei een moeder tegen mij op het schoolplein vrijdag. Ze had mijn blog op Moodkids gelezen over confetti op shirts strijken. Nou, ik beken. Ik koop vaak iets nieuws voor een DIY. Maar mijn witte was is natuurlijk ook prachtig wit ;).

Voor Moodkids maakte ik deze DIY. Met een klein beetje creativiteit heb je al een hartstikke leuk resultaat. Flockfolie is oa te koop bij de Hema en de betere handwerk zaken.  Ik kocht het bij Noeks.nl. 
Veel flockplezier!

X Wimke

9 opmerkingen:

  1. Haha, fris wit! Ik hou er ook van :-)
    Leuk deze shirtjes, lekker vrolijk!
    Fijne week, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ik ben niet zo heel erg handig met was 😁! Fijne week Marieke! X Wimke

      Verwijderen
  2. Via Bloglovin kan ik niet reageren, heel gek...

    Wat een vrolijke shirts! Ook ik was dit weekend met de perforator en flockfolie bezig (zie blog). Heel leuk maar ook wel intensief werkje om al die folie er weer af te peuteren.

    (Tip voor de witte was: poeder wast beter wit dan vloeibaar)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn geweldig geworden! Misschien ga ik het wel voor mezelf proberen.
    Ik heb het weleens met textielverf geprobeerd, maar dit is veel mooier.
    Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Confetti is ook mijn favourite flock diy! Easy en zo vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geen fleckfolie bij de HEMA in Utrecht en Arnhem helaas en ook stoffenzaken in Utrecht, Haarlem, Arnhem en Delft kennen het niet. Morgen proberen op de lapjesmarkt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat jammer Monique, dan misschien bestellen bij Noeks. Ze heeft mooie kleuren en fijne prijsjes. Succes!

      Verwijderen
  6. Ga ik doen. Bij Pipoos in Utrecht zeiden ze: "Je bent al de tweede vandaag, waarom vraagt iedereen daar ineens naar?" Je hebt inspirerende ideeen. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Wimke,

    Heb je de shirtjes al een keer uitgewassen en wat is je ervaring met de kwaliteit van de flockfolie? blijft het goed zitten na het wassen?
    daag!

    BeantwoordenVerwijderen