wimke.nl


Daar is hij dan: www.wimke.nl! Een nieuwe website, nieuw logo en nieuwe plannen. Dat is toch gaaf! Zo'n nieuwe website bouw je natuurlijk niet in één dag, daar is Wopke een paar dagen (weken / maanden) erg druk mee bezig geweest en wat is het fijn als iemand dat voor je doet. In deze blog vertel ik kort de grootste wijzigingen en plannen. 



Nieuwe domeinnaam
We hebben de domeinnaam wimke.nl gekocht. Nu klinkt wimke als een merk, stoer en toch het nuchtere friese. Dit moest ook terug komen in het logo. Gerben Jelle, handlettering-artiest en collega van Wopke, heb ik gevraagd om mijn naam te schrijven met een dikke markeerstift en er een logo van te maken. Hij is precies geworden zoals ik had gehoopt. Met het nieuwe design van het blog op wordpresswordt mijn content (foto's en tekst) nog beter getoond, iets waar ik in het vorige blog niet tevreden over was. Daarnaast is de blog ook veel beter te bekijken via mobiel en tablet. 


Vanaf nu ga je dus niet met meer naar wimketolsma.nl maar typt alleen wimke.nl. Alle oude blogs kun je teruglezen op wimketolsma.blogspot.com. Die blijft gewoon in de lucht, hier kun je al mijn oude blogs terug blijven lezen. Over een paar weken verwijst www.wimketolsma.nl naar het nieuwe blog. De meest mooie en laatste blogs heb ik inmiddels al over gezet. 


Plannen
De onderwerpen voor de blogs wordt ook iets anders. Natuurlijk blijven de zelfmakers, recepten en uittips, alleen willen de meiden niet meer (zo vaak) op de foto. De blog wordt minder gericht op kinderen, maar misschien heb je dat de afgelopen weken al wat gemerkt op mijn blog. Net als de meiden wordt ook mijn blog volwassen. In de nieuwe blogs komen zelfmakers zoals weeftechnieken, haakpatronen en zelfmakers voor in huis maar ook recepten van zelf pasta maken tot het koken van jam. En niet te vergeten meer fijne citytrips en te gekke adresjes.


De komende tijd ga ik volop aan de slag met met het maken van blogs! Ik heb er veel zin in. Dank jullie wel voor het volgen, want zonder jullie is er geen blog.

Misschien kom je op de nieuwe site nog wat foutjes tegen of linkjes die niet werken, laat het dan gerust weten (mail naar hallo@wimke.nl).

Liefs!

0 reacties:

Een reactie posten