kerst 2016



























Het kerstfeest begint bij ons op 24 december, kerstavond vieren we bij mijn schoonouders. Compleet met cadeaus, lekker eten en All you need is love. En vanochtend werden we wakker gemaakt door het muziekkorps wat kerstliedjes in de straat speelt. We maken ons klaar om vanmiddag naar mijn ouder te gaan.

De dagen voor kerst lijken dit jaar wel sneller te komen dan andere jaren. Dat komt vast doordat we meteen los gaan.  Ik had gehoopt en beloofd om mijn nieuwe website live te hebben voor kerst, maar dat wordt nu voor het nieuwe jaar. Geen stress, dan kan ik nog even rustig wat fotoformaten aanpassen en teksten bewerken.

Bente en Madee hebben zoveel zin in de feestdagen en helemaal in het eten, drinken en de cadeau's. Ze rollen croissants met kaneel en suiker, snijden het kerst- en suikerbrood en helpen mee met het inpakken van de cadeaus. Ik kreeg van Juniqe een doosje met mooi inpakpapier, lint, kaarten en cadeaulabels. Ieder jaar zoek ik op zolder naar cadeaus die een tweede leven verdienen zoals een mooie boeken voor mijn moeder en zussen kinderspeelgoed waar Bente en Madee te groot voor zijn voor mijn nichtjes. 

En maakte nog even wat sfeerfoto's van de kerstboom, de nieuwe marktplaats stoel (welke heerlijk zit maar wel wat stinkt) en de nieuwe keuken. Ik ben zo blij met ons vernieuwde huis, alles past nu veel beter bij elkaar.

Fijne feestdagen!

Bekijk hier onze kerstfoto's van 2015, 2014 en 2013. 

2 opmerkingen:

  1. Je keuken is echt prachtig geworden. Wat zal dat fijn werken.
    Hoop dat je een fijne kerst hebt gehad. En bedankt nog voor je leuke kerstkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Jeanette! Ik ben er zo ontzettend blij mee. De kerstdagen waren heerlijk, lekker thuis met familie en vrienden. Heb jij ook fijne dagen gehad? Liefs

      Verwijderen