Pannenlappen DIY


Meestal pakken we een handdoek of andere soort van droge doek om de lasagne, pizza's, cake uit de oven te halen. Maar als je dan gevraagd wordt om voor KreaDoe een haakproject te maken en je net een nieuwe keuken hebt, dan is het een geval van één en één is: een pannenlap haken. 




Het afgelopen jaar is het haken er jammergenoeg een beetje bij gebleven. Wat altijd zo'n fijne hobby was is naar de achtergrond verdwenen. Gek hoe die tijd zich zo snel opvult met andere bezigheden zoals mails checken, sport en even helpen bij huiswerk. Ik haakte de pannenlappen en haken is net als fietsen, dat verleer je nooit meer. Het patroon is ook echt heel gemakkelijk. Kijk even naar mijn (foto)beschrijving op KreaDoe, daar kun je het stap voor stap volgen. 

Mijn hobby is weer een beetje terug en de garen in huis. Als de verbouwing hier klaar is, ga ik mijn hobby weer oppakken en mooie dingen maken. Ode aan de pannenlap!

Goed weekend!

7 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa, zo leuk!! Eindelijk Wimke, weer een haakprojectje! Een van de redenen dat ik destijds je blog ben gaan lezen!! 🙃🙃
    Groetjes, Marije Mink

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk om te horen Marije! Ik ga de draad weer oppakken ;).

      Fijn weekend!
      Wimke

      Verwijderen
  3. Wat zijn ze ontzettend leuk en vrolijk geworden!.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier nog een Marije die om het haken je blog ging lezen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. aaaah ik ga meer haken hoor! groetjes!

      Verwijderen
    2. Wat grappig!! Nou Wimke, heel veel succes, we blijven volgen natuurlijk!!😘

      Verwijderen