Hangende bloempotten





Plantenhangers, wat zie je ze veel en wat zijn ze leuk! Helemaal als er een mooi hangplantje in zit. Het hangplantje wat in mijn gehaakte plantenhanger zit kreeg ik als een stekje. Het stekje heeft de zomervakantie overleefd en wordt al een serieuze plant. Ik weet niet welke plant dit is, misschien een van jullie. 

Ik haakte dus een hanger voor mijn saaie bloempotten met katoengaren in een warme herfstkleur. Iedere beginnende haakster kan deze plantenhanger maken. Kijk voor de werkbeschrijving op de blog van KreaDoe!

Veel plezier!

Ik maakte deze plantenhanger voor de blog van KreaDoe. KreaDoe is een creatieve beurs in de Jaarbeurs Utrecht van 2 tot en met 6 november. In aanloop tot de beurs komen er vier blogs van mij online.  Dit was mijn tweede blog. Een mooie samenwerking!

0 reacties:

Een reactie posten