een taart van brood


Wow! Mijn blog is genomineerd voor de Meet the Blogger Awards, superstoer! Samen met nog 9 anderen ben ik genomineerd als 1 van de Advanced Bloggers. Je kunt ook nog tot en met vandaag op mij (of een van de anderen) stemmen voor de Audience Award (publieksprijs), hier is nog even de link



En als er iets te vieren valt, dan is er taart! Gewoon een taartje van brood, niks moeilijks aan. Ik maakte ik hem van een Turks brood met lemoncurd, mascarpone en versfruit. Ik maakte deze taart in de keuken van mijn schoonouders. We wachten op onze nieuwe keuken en hij komt deze week! Na ruim 3 weken afhaal en magnetron kijk ik enorm uit naar een vers gekookt eitje, een homemade soepie en meer broodtaarten. Trouwens, bekijk het hele recept van de taart op de site van KreaDoe




Al weken ben ik aan het uitzoeken hoe de nieuwe keuken eruit komt te zien. Ik kan je alvast vertellen dat de basis wit wordt (ook het blad) en dat is heerlijk na zes jaar een beige keuken te hebben gehad. Ondertussen breek ik mijn hoofd over vragen als: welk type stopcontacten wil je, welke kleur moeten de voegjes tussen de tegels en ga ik voor hang- of kniklampen in de keuken. Joh! Het wordt allemaal zo anders. Het kleurige interieur maakt (een beetje) plaats voor wat een rustigere basis. 

Naast de keuken hebben we ook de kamer wit laten verven en de vloer geschuurd. Verder pakken we ook de bijkeuken en de garage aan. Ik zal hier eens wat foto's laten zien over de voortgang van de verbouwing. Ik smul zelf ook altijd van de verbouwingsbeelden anderen :). Wil je de verbouwing een beetje blijven volgen, bekijk de ontwikkelingen op Instagram Stories.


Ik maakte deze taart voor de blog van KreaDoe. KreaDoe is een creatieve beurs in de Jaarbeurs Utrecht van 2 tot en met 6 november. In aanloop tot de beurs komen er vier blogs van mij online. Een mooie samenwerking!

Fijne zondag!

Wimke


1 opmerking: