Thuis








Zomervakantie! Die vieren we met zon (hoera), pizza en merengue's met ijs en fruit. En natuurlijk mijn nieuwe auto. Vandaag mocht ik mijn nieuwe auto, een Mini One, ophalen en jeetje wat is die gaaf. Ik ben superblij met mijn nieuwe samenwerking met Helder. Een unieke kans. Zondag zal ik meer vertellen over Helder en Wimke.

O ja, we hebben de vakanties geboekt! Twee vakanties. Zo blij dat we nu kunnen beginnen met de voorpret. We starten de vakantie met een week in de Jura in Frankrijk en de tweede week gaan we naar de Roggenberg in Appelscha. Ik ben nu op zoek naar wat fijn leesvoer, dus jullie tips zijn welkom, trillers, romans, literatuur, columns of vakantieboeken. Kom maar door!

Wil je deze heerlijke merengue's maken? Verwarm de oven voor op 90 graden. Neem 2 eieren, splits deze en klop het eiwit in een vetvrije schaal. Voeg beetje bij beetje 100 gram suiker toe aan het eiwit. Doe 6 porties eiwit op een vel bakpapier op de bakplaat en schuif deze voor 90 minuten in de oven. Af laten koelen en serveren met ijs en vers fruit. Wedden dat je deze vaker gaat maken!? 

Liefs

Thuis is een maandelijks terugkerend onderwerp. Geen perfecte foto's en dagelijkse dingen die het leven zo leuk maken.

6 opmerkingen:

  1. Gisteren zag ik Me before You naar een boek van Jojo Moyes. Voor jou heet het boek in het Nederlands. Boek en film zijn beide een aanrader. Alle boeken trouwens, want ook De laatste liefdesbrief en haar andere boeken zijn fijn om te lezen! Fijne vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je mij tipt op dit boek Bernardine, toevallig heb ik deze net binnen! Ik ben er nog niet in begonnen, fijn om te lezen dat jij enthousiast bent.

    Dank

    x Wimke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een heerlijk huis tuin en keuken blog lekker gewoon, fijne vakanties en have fun op de roggeberg....bekend gebied

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne vakantie dan alvast! En je coole autootje zag ik al op Instagram. Ook ik heb een boekentip: Cantor, geschreven door Ruben Korfmaker. Wil je er meer van weten of vast een klein stukje lezen, dat kan via de website leescantor.nl

    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne blog weer, met in mijn ogen perfecte foto's :-)
    Tips voor boeken; ik lees nu zelf Karen Rose - Op de hielen, heel spannend, een dikke pil, dus misschien niet zo handig meenemen, wel uren leesplezier! Of de boeken van Hjort Rosenfeldt, een Zweeds duo, ook spannend!
    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. fijn vooruitzicht...wij moeten nog even wachten maar ook hier alvast de voorpret én de boekenlijst aan het vullen. Een aanrader zijn de boeken van MJ Arlidge, en natuurlijk de boeken van Linda Jansma.
    Veel leesplezier en een fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen