Vijf traktatie-ideeën


Wat was het een feest om deze blog te maken voor HEMA. Zoveel lekkers in huis waardoor er ineens wat extra vriendjes kwamen spelen. Ik was druk bezig om de traktaties op de foto te zetten, terwijl achter mij een groepje kwijlende kinderen stond die steeds vroegen of ik al bijna klaar was. Wat ook een heel leuke foto geweest zou zijn. 



Een blog met vijf snelle traktatie-ideeën waarbij het zweet niet in je de handen gaat staan, je niet hoeft te knippen en plakken en welke je dezelfde ochtend nog zou kunnen maken. Mijn favoriet is de snoepsushi. Deze maakte ik ook voor de vijfde verjaardag van Madee. Met een paar zure matten, marshmellows, dropveters en jellybeans tover je in een uur een traktatie met een Oosters tintje.



Traktaties waar je goed mee voor de dag komt zijn de gezonde smoothies, fruit/snoep spiesjes, homemade popcorn en stroopwafel lolly's. Ik heb ze allemaal voor je uitgewerkt op de blog van HEMA. Succes verzekerd!

1 opmerking:

  1. Heel leuk gemaakt, de stroopwafel-lolly`s die ga ik zeker onthouden, heel leuk (en lekker natuurlijk!).

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen