May I have your votes


CONGRATULATIONS! Your blog has been nominated for the vtwonen Meet the Blogger award 2015.  

Ik was Madee haar nieuwe fiets aan het afstellen, toen mijn telefoon trilde in mijn broekzak. Daar stond het in de mail: mijn blog is genomineerd! Mijn blog tussen de tien zeer getalenteerde bloggers is meer dan een kroon op mijn blog. Yvestown en Decor8 zijn de reden dat ik ruim twee jaar geleden een blog ben begonnen. Al die bijna 200 zelfmakers, de meer dan 30 recepten en de duizenden foto's zijn niet voor niets geweest, ik sta er tussen!



En dan word ik kritisch en onzeker. Zijn de foto's niet veel te korrelig, er moet nodig een groothoeklens komen en dit blogthema...is dat nog wel leuk?! 

Voor nu is hij prima en de wens voor een groothoeklens blijft. Ik vind het heerlijk om langs mijn blog te scrollen en foto's te bekijken. Vooral de verjaardagen en feestdagen zijn heel waardevol. Mooie herinneringen voor later en dan is een korrelige foto helemaal niet erg. 

Voor nu kan ik mijn jullie alleen maar vragen: zouden jullie willen stemmen? Op mij 'Wimke Tolsma' - de blog. Ga naar het logo rechts op de site of via deze link. Ga naar mijn blog en klik daarna nogmaals op Wimke Tolsma. That's all! Je kunt nog tot en met zondag 13 september stemmen. Superdank, dikke kus.



Dat verdient een bloemetje! Vers geplukt speciaal voor jullie, omdat mijn bloglezers het allerbelangrijkste zijn, voor Wopke, mijn grote steun en toeverlaat en voor mijn muzen Bente en Madee, zij zijn mijn grootste inspiratiebron. Duizendmaal dank!




PS. zondag 20 september ben ik op het Snorfestival, zie ik je daar?

Fijn weekend


3 opmerkingen:

  1. of course I vote for you :-) Thank you for your nice blog and all the wonderful inspiration! In the moment we crochet a yellow buning...I will show you soon :-)
    xox Kerstin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wimke PROFICIAT!!! Wat gaaf zeg en natuurlijk heb ik zojuist op jouw blog gestemd!!!
    En wie weet kom ik je even tegen op het snorfestival :-)
    Lieve groetjes Marloes XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei nee niet teveel veranderen hoor! Ik lees je graag omdat ik zo een leuke inkijk krijg in het dagelijkse leven in Friesland :) En om de vrolijke kleurtjes, mooie foto's en DIY's natuurlijk. Ik stem ook!

    BeantwoordenVerwijderen