Klaprozen







Gevonden! Klaprozen, een veld vol en nog geen 400 meter bij ons vandaan. Ik wilde heel graag klaprozen in mijn herbarium maar kon ze in de berm waar ze altijd groeien niet vinden.

Soms moet je eens een andere route nemen om mooie dingen te ontdekken. Door wegwerkzaamheden moet ik een andere route nemen naar mijn werk en als een Fata Morgana dook dit prachtige klaprozenveld op! Als dat geen toeval is. Ik stap zo nog even op de fiets om te genieten van dit kleine natuurwonder.

Fijn weekend!

5 opmerkingen:

  1. Dat is geen toeval, het heeft zo moeten zijn. Wat een ongelooflijk mooie foto's. Ik vind het ook mooie bloemen, alleen jammer dat je ze niet in een vaas kunt zetten. Anders deed ik dat meteen.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's!! Ik hoop dat de klaprozen mooi worden in je herbarium.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh zo mooi <3 Ik ben al weken op zoek naar een mooi veld hier in de buurt, maar het is zo droog dat zelfs de bekende veldjes kaal zijn. Toch 'ns omrijden misschien ;)

    BeantwoordenVerwijderen