Lucky shots I part 2







Het is weer eens tijd voor een blog met lucky shots. Ik had nog een aantal foto's op mijn camera staan die ik niet weg kon gooien en ook niet in een blog passen. Daarom krijgen ze een plekje hier. Een memoryspel gemaakt van de mooiste blog-foto's van Bente en Madee, de prachtige hangers van Red Hand Gang welke steeds een ander plekje krijgen in huis omdat we ze zo mooi vinden, mijn lievelingssjaal en een vers bosje geplukte boterbloemen van de meisjes toen ik zondag thuis kwam van een nachtje Groningen. 

En dan nu naar de halve finale van het 60ste Euro Visie Songfestival. 

8 opmerkingen:

  1. Wat gaaf zeg dat spel!! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze vinden het ook superleuk om te spelen! En van de fotootjes kun je ook altijd nog een collage maken ;).

      Groetjes!

      Verwijderen
  2. Die hangertjes vind ik zo zoetig! Lekker zo wegkruipen onder die mooie dekentjes. Goed idee om een memoryspel te maken. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi allemaal. Maar die geplukte boterbloemen ... geven me heimwee naar vroeger. Ik heb echt BOSSEN geplukt voor mijn moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. o echt!? Dat is nog leuker. Ik weet ineens een hele leuke activiteit dit weekend ;)

      X Wimke

      Verwijderen
  4. Fijne foto's. En wat super leuk zeg dat memoryspel. Fijn weekend daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die bloemetjes zo lief! En dat memoryspel... GAAF!

    BeantwoordenVerwijderen