In bloei








Nog een paar dagen en dan sneeuwt het roze rozenblaadjes van de Japanse Sierkers. Het valt me op dat hij dit jaar langer bloeit dan voorgaande jaren. Vorig jaar vielen de blaadjes rond 27 april. Het is een cadeautje om nog even van de roze oase te genieten. Ook de Kersenboom heeft nog witte bloesem in de takken. Ik vind de tuin rond deze periode altijd op haar mooist.

De tuin had nog wat extra's nodig. We deden een rit naar het tuincentrum en haalden Dahlias, Begonias, Margrieten en Geraniums voor wat meer kleur. Laat die eerste zomerse dag volgende week maar komen!

Fijne vrijdag!

7 opmerkingen:

  1. Prachtig die roze bloesem in de tuin!
    Fijne foto's :)
    Groetjes,
    Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, echt prachtig! Ik zou ook heel graag een bloesem in de tuin willen alleen vind het zo jammer dat ze maar zo kort in bloei staan. Mooie foto's heb je weer gemaakt Wimke!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke tuin heb je! Geniet ervan,..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's. Leuk een kijkje in je tuin :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's van een heerlijke tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's. Onze buren hebben ook zo'n boom staan maar hij hangt voor 90 procent over onze tuin. Ondanks dat hij mooi is erger ik me altijd aan al die roze blaadjes door de tuin en door het huis en aan de pootjes van onze katten. Ons konijn buiten vindt de blaadjes wel erg lekker. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen