Live bloggen bij Sterk & sVeer


Op deze regenachtige zaterdag waren Elske en ik te vinden in de nieuwe winkel van Piety: Sterk & sVeer, om live te bloggen. Ruim drie jaar geleden opende ze haar winkel Katrein Kunst, waar Elske en ik toen onze haakworkshops gaven en afgelopen donderdag opende Piety haar tweede winkel! Dat vind ik superstoer. En omdat wij Piety en haar crew hartstikke leuk vinden kwamen we vandaag live-bloggen in de nieuwe woonwinkel in Sneek.




Dat Piety een goede smaak heeft dat zie je al wanneer je de winkel binnenkomt. Het behang met veren, de oude werkbanken, de retro vitrinekasten en de leren Chesterfieldbank geven de shop een stoere sfeer. Door de grote ramen is het lekker licht in de winkel. Ik ben meteen fan van de posters met insecten en de oogtest-poster. De XL-flamingo en het speeltentje wil je gewoon hebben. Verder verkoopt ze veel woonaccessoires, stationery, kinderkleding, armbandjes, de fijne limonades van Belvoir en de kookspullen van Nicolas Vahe (in de mini-shop in shop van Royaal Belegd). En om het shoppen ook wat leuk te maken voor kinderen is er snoep, liggen er Donald Ducks en staan de loopauto's klaar voor de allerkleinsten zodat je zelf even lekker kunt shoppen.




We werden vanmiddag goed verzorgd met koffie, warme cashewnootjes (vers van de markt), Vietnamese loempia's en snoep. Bedankt Piety, Marijke, Anne-froukje en meisje waarvan ik je naam even ben vergeten. We hebben een mooie dag gehad bij jullie. 



Hou de blog van Elske en mij de komende tijd in de gaten, want we mogen allebei wat moois uit de winkel weggeven. En als je in de buurt bent ga zeker even bij Sterk & sVeer langs. De winkel zit aan het Grootzand 48 in Sneek.

Een fijn weekend!

18 opmerkingen:

  1. Leuk om je vanmiddag te ontmoeten in deze geweldige winkel, ik kom er zeker nog eens vaker langs! Tot ziens, groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om je vanmiddag te ontmoeten in deze geweldige winkel, ik kom er zeker nog eens vaker langs! Tot ziens, groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ik vond het leuk om jou eens IRL te zien! Leuk dat je er was Greta

      X Wimke

      Verwijderen
  3. Wat een leuke winkel en fijne foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je eens in de buurt bent Stephanie... Dank voor je compliment!

      lfs

      Verwijderen
  4. Lijkt me een hele leuke en fijne winkel! We liggen straks weer vaak genoeg in Sneek met de boot dus ik ga er zeker eens langs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moet je echt doen hoor! Weet zeker dat het erg mooi vind allemaal!
      X Wimke

      Verwijderen
  5. Hoi Wimke,

    Leuk om je vanmiddag in actie te zien! Ik heb ook twee van die top posters gescoord, en kon maar met moeite de XL flamingo achter laten haha!

    Mooie sfeerimpressie van de winkel, fijne blogpost!

    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. Nou! Zo gaaf. En een erg mooie winkel. Als je eens in de buurt bent zeker een bezoek waard.

      X Wimke

      Verwijderen
  7. Wat een mooie foto's! Ik heb morgen een blogje over de winkel en link door naar deze blog voor de sfeerimpressie. Of zullen we zeggen "een Sterke sVeer-impressie" :-)
    Groetjes,
    Akkelien van debreimeisjes.blogspot.nl (wij doen nu de haakworkshops bij Piety!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk Akkelien dat jullie de workshops geven bij Piety! Ik ga morgen je blog meteen lezen

      XX

      Verwijderen
  8. Dat hebben jullie weer mooi gedaan dames! Leuke impressie van deze toffe winkel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke winkel, mooi die stellingkasten ook. Op mijn Imac zijn de foto's op je blog altijd heel erg smal en vervormd, op mijn ipad heb ik daar geen last van. Ik dacht ik meld het je even, Fijne avond, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankzij je man opgelost hoor. Lag aan mijn browser. Nu kan ik je mooie foto's ook helemaal goed zien op mijn Imac. Bedankt!

      Verwijderen
    2. Wat fijn dat het is opgelost Pascale! Ik zou het zonde vinden als niet iedereen de blog goed kan lezen.

      XX

      Verwijderen