De eerste HEMA blogpost


Gisteren keek ik even op de blog van HEMA en prompt daar stond al mijn eerste blog! Theedoek wordt kek keukenschort. Dit is eerste van een reeks van zes blogs voor HEMA-Nederland. Ik ben supertrots en nog trotser op onze meisjes die een rol hebben in bijna elke blogpost.


Deze zelfmaker kun jij natuurlijk ook heel gemakkelijk maken in 15 minuten. Ga naar de HEMA-blog en aan de slag! Ik ben natuurlijk erg benieuwd wat je van mijn eerste blogpost vindt. 

En dan nu weer hop hop op naar de paastafel!

Lfs Wimke

17 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke blog, helemaal HEMA stijl, maar past ook goed bij jou.
    Gefeliciteerd met zo'n blog.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een leuke blog! Wat zul jij trots zijn bloggen voor Hema TE cool! De foto's op jou blog zijn trouwens mooier (gekleurder) dan de foto's op de Hema site? Of lijkt dat zo? Liefs Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's! En het schort is heel leuk geworden (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je compliment! En de schorten zijn een succes hier :)
      xx

      Verwijderen
  4. Leuk zeg! Ik bewonder ook je foto's...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik sluit me aan bij alle mooie opmerkingen die hierboven al zijn getikt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig Wimke! En jouw meiden mogen gezien worden net als jouw blog voor HEMA dus... HELEMAAL TOP! Lieve groet Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend gaaf!
    Prachtige foto's en leuke DIY
    Groetjes,
    Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave blog heb je, ga je volgen hoor!! :)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er erg leuk uit, heel veel succes nog met je blogposts voor Hema! Misschien dat je er een over de trein acties kan maken; http://goedkoop-treinkaartje.nl/ns-korting-actie/ns-hema-dagkaart (haha).

    BeantwoordenVerwijderen