HEMA-blogger


Ik mag jullie met trots vertellen dat ik de komende maanden ga bloggen voor HEMA, hoe leuk is dat! En zoals jullie weten gaan HEMA en ik heel goed samen. Dus dat verdiende een doosje roze tompoucen om het te vieren. 


Een tijdje geleden kreeg ik een mail: of ik wilde bloggen voor HEMA. Daar hoefde ik niet lang over na te denken, te gek vond ik het. Op dat moment was ik alleen thuis, aan wie moest ik dit nieuws vertellen? Gelukkig was het bijna 15:15 uur en kon ik de meisjes uit school halen. Ik vertelde mijn primeur aan een groepje ouders op het plein. Die middag moest ik nog even naar de supermarkt, waar ik het niet kon laten om de kassière over mijn plannen te informeren. Gisteren werd de samenwerking officieel en haalde ik vanochtend tompouces om het te vieren. En ook het meisje van het gebak bij de HEMA vond het te gek en zou de blog zeker in de gaten houden.


Ondertussen komt de deadline voor het aanleveren van de eerste post al heel dichtbij. Wanneer deze online komt is nog niet bekend, maar ik hou jullie natuurlijk op de hoogte (en de kassière van de supermarkt).

Fijn weekend!

10 opmerkingen: