The best of 2014!



Ik smul van alle jaaroverzichten, daarom ook eentje van mijn jaar. Het was het jaar van de zelfmakers, ontmoetingen en gastbloggen. En het jaar dat ik (met mijn team) Nederlands kampioen Sloeproeien werd! Maar dat is mijn persoonlijk hoogtepunt. Deze blog gaat over de blog-hoogtepunten.

Laat ik meteen met een paar lijstjes komen van de meest gelezen blogs en mijn persoonlijke favorieten. Daar gaan we!

Top 5 meest gelezen blogs in 2014
1. De orgigamibirds. De diy is een hit op Pinterest! Vandaar ook het meest gelezen. Met deze diy sta ik in het Spaanse boek DIY. Ook al zo'n hoogtepunt van 2014.
2. De moederdagstrik voor Moodkids. Ook deze strik is een paar duizend keer gerepind op Pinterest. Deze strik leerde ik ook de bezoekers op Flavourites Live in het Papier Atelier van Monique.
3. De armband van gesmolten kraaltjes. Een van de meest eenvoudige zelfmakers van 2014, daarom een enorme hit.
4. De campingslinger. Ik heb zoveel lol gehad met het maken van deze blog. Het maken van de foto's was al heel erg grappig. Samen met vriendin Brenda fietsten we door IJlst, op zoek naar de perfecte fotoplek. De foto's zijn genomen bij iemand achterin de tuin. Ook het verhaal van mijn zus die onze tent op vakantie niet terug kon vinden doet me nog steeds lachen. 
5. Het Netflixdekentje. Nog steeds krijg ik veel vraag naar het patroon van dit dekentje. Hier is geen patroon van, ik heb dit dekentje zelf bedacht en daarom ook zo mooi. 


Mijn favoriete blogsposts
1. Big in Japan. In oktober kwam het boek uit: Kinderkamers van Nederland en wij staan erin! Wat was het een topdag met Mick en Kiyomi.
2. Onze zomervakantie op Ile d'Oleron. Dit was de perfecte vakantie!
3. Handmade bracelets. Wat was het een feest om meer dan 20 zelfgemaakte armbandjes te krijgen. In 2015 komen er meer van dit soort ruilacties, beloofd :).
4. De Fotobooth voor Bloesem. Sinds kort ben ik diy-contributor voor Bloesem. Bloesem is een van mijn persoonlijke favoriete blogs en dat ik daar nu een onderdeel van ben maakt mij heel trots! 
5. Blog 1 jaar! Wat ging dat jaar snel en zoveel lieve reacties op de blogpost. Ik lees ze nog wel eens terug.


En nog een paar feitjes:
- Ik knutselde in 2014 60 zelfmakers (allemensen wat veel!)
- Schreef 143 blogs (allemaal met liefde gemaakt)
- Blogte ik voor 3 gasten: Moodkids, V&D en Bloesem

Bedankt 2014! Ik kijk uit naar nieuwe kansen en ideeën in 2015. Heb jij nog tips voor me in 2015? Waar zou ik volgens jou over moeten schrijven? Stuur me een mailtje op tolsmawimke@gmail.com.

Ik wens jullie een te gek 2015 en hoop jullie allemaal weer te zien op mijn blog! (Of op Instagram, Facebook of Pinterest). Salut!

Liefs Wimke

4 opmerkingen:

  1. Thank you so much for this great blog and all your wunderfull ideas! I'm looking forward to all your beautiful ideas in 2015!
    Have a nice New Year's Eve,
    xox Kerstin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk jaaroverzicht!
    Jullie ook een goede jaarwisseling en een spetterend 2015!
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig jaaroverzicht! Fijn om op zulke leuke dingen terug te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Wimke ga zo door, zou ik zeggen!
    Goed 2015!

    BeantwoordenVerwijderen