DIY Confettikussen (voor V&D)


Ik maakte deze DIY al eens eerder. Nu deed ik hem voor V&D. Ik gutste een rondje uit gum en stempelde fluorroze en rode confetti op een kussenhoes. Al die rondjes geeft een te gek effect! Het kussen heeft een tijdje op de klepbank van de eethoek gelegen, nu ligt hij in de werkkamer. Op de stoel die net wat te laag is voor mijn bureau. 

De werkkamer
Even over de werkkamer. Afgelopen winter hebben we een prachtige werkkamer gemaakt op zolder. Van drie ruimtes hebben we één grote werkkamer gemaakt. We sloopten de tussenmuren eruit en door de bergzolder ook weg te halen kreeg de werkkamer een mooi hoog plafond. Op tweede kerstdag stond ik de kamer te sauzen en we maakten de kamer op nieuwjaarsdag af. Nu zit ik met mijn laptop op schoot voor de televisie. Dus niet in die mooie werkkamer. Daar moet verandering in komen. Ik heb hele gave stoelen besteld voor de werkkamer, die wel lekker zitten!
Fijn weekend


3 opmerkingen:

  1. Wat jammer van die mooie kamer. Maar als me liever beneden zit, is dat toch ook goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zal ik je werkkamer overnemen anders? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is je kussen superleuk geworden.
    En tja over die werkkamer, ik heb ook een fijn plekje op mijn eigen kamer maar zit er eigenlijk nooit. Heb het liefst mensen om mij heen dus zit meestal beneden.
    Ben wel heel benieuwd naar je nieuwe stoelen (en de werkkamer) trouwens.
    Fijne zondag, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen