Bente 9 jaar







Als je negen jaar wordt, dan ben je groot. Bente voelde zich vandaag heel groot. Ze vierde haar verjaardag is stijl, met lippenstift en mascara. Geen verjaardag zonder ontbijt op bed en een huis vol slingers. Ze kreeg van ons Heely's (schoenen met een wieletje eronder) en mijn oude Instaxcamera met een setje nieuwe polaroid filmpjes. Ook ik heb geen invloed meer op de taart. Bente wilde dit jaar graag een monchou-taart. Ik maak nooit monchou-taart omdat ik deze erg moeilijk vind. Verschillende pogingen heb ik gedaan, soms zitten er klonten in, hij raakt in de schift of hij stort in op het einde van de dag. Dit laatste gebeurde met dit exemplaar. Volgend jaar serveer ik weer oranjekoek, wat mijn lievelings gebak is.

Wat ook succescadeau's zijn voor een negen-jarige: de boeken Dagboek van een Muts en De Waanzinnige Boomhut, oorbelletjes, armbandjes, een abonnement op de Tina, Topmodel-spullen en een eigen plantje voor op de kamer.

Bekijk hier Bente haar:
6de verjaardag
7de verjaardag
8ste verjaardag 

Groetjes!

5 opmerkingen:

  1. Van harte met Bente haar verjaardag! Hier een Benthe die over twee maanden negen wordt. De monchoutaart ziet er zo wel mooi gelukt uit, hier willen de kinderen altijd zelfgemaakte chocoladetaart op hun verjaardag, die mislukt gelukkig nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een stralende jarige! Alsnog gefeliciteerd! Met lippenstift en mascara, geweldig! En de taart smaakte vast heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Bente met je 9de verjaardag! En wat hebben jullie er weer iets moois van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd.. Enuhh hoe de taart eruitziet maakt niet uit toch als hij maar lekker smaakt..

    BeantwoordenVerwijderen