Een vleugje roze


Stylish Pink is het geworden! Na alle tips en adviezen op mijn keuzeblog en op Instagram was ik erg gaan twijfelen. Moest ik dan toch voor Sweet Desire gaan, een beetje lef tonen. Hoe mooi ik de donkere roze keur ook vind, ik denk dat de lange wand heel snel een andere kleur had gekregen als ik voor deze kleur had gekozen. 


Vorige week hakte in de kleurknoop door, bestelde de verf en ging aan de slag. Zaterdagmiddag sleepte de kasten de kamer in, veegde de stofvlokken en spinnenwebben weg en plakte alles vakkundig af. Een rol tekenpapier plakte ik langs de wand voor verfspetters en binnen twee uren was de helft van de wand al voorzien van de eerste poederroze laag. Ik moest even goed kijken want ik was bang dat ik het verkeerde blik geleverd had gekregen van Flexa. Het leek veel donkerder dan het stukje van de testroller



De pas geverfde laag moest natuurlijk even bijtrekken. De volgende ochtend was ik erg nieuwsgierig hoe de muur er bij ochtendzon eruit zou zien. Gelukkig was hij nog mooier dan mijn verwachting. Niks niet lila-paars, maar precies zoals ik had gehoopt, poederroze met een zacht warme gloed. Ik was wat stukjes vergeten en verfde zondagochtend de hele wand nog eens, en kijk wat een fantastisch resultaat, stijlvol roze. 




De grijze hoekbank hebben we verkocht vandaag verkocht. En de nieuwe bank staat ondertussen te pronken in de kamer. Nu nog even flink opruimen en kan het genieten van de nieuwe roze wand en de nieuwe bank kan beginnen. 

Hoe vinden jullie de roze kleur geworden?

Fijne zaterdag!

13 opmerkingen:

  1. Prachtig geworden, en wat komen de kleuren daar mooi op uit! Ik heb het roze op de slaapkamer, voor de woonkamer heb ik zachtgroen gekozen, ook erg blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Greta! Ik ben ook erg blij met het resultaat!

      Fijne Paasdagen

      Verwijderen
  2. Prachtig geworden, en wat komen de kleuren daar mooi op uit! Ik heb het roze op de slaapkamer, voor de woonkamer heb ik zachtgroen gekozen, ook erg blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kleurtje!
    Ik denk dat je een hele goede keus hebt gemaakt.
    Alles past zo leuk bij de nieuwe muur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel mooi, de Pols Potten springt er nu helemaal uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat staat het goed bij de rest, prachtig. Een goed keuze, als ik dit zo zie! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijne kleur! Ik vind het echt prachtig staan! X Milou

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is het ontzettend mooi geworden! Prachtig pastel! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goeie keuze! Mooi geworden. De kleur staat ook mooi bij je vloer. Je vloer komt heel mooi eruit springen zo!
    Groetjes Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi, ik vind het prachtig! Mag ik ook vragen waar jullie de witte kast vandaan haalden? Wij zijn op zoek naar zo'n kast! Een blog om te volgen!

    BeantwoordenVerwijderen