Snorfestival



Wat was het Snorfestival leuk gisteren. Toen ik het kampeerterrein de Lievelinge op liep wist ik niet hoe snel ik mijn camera moest pakken en plaatjes te schieten van al het moois. Hoogtepunt was de lancering van het boek Shoot! van Casper en Anki. Het boek ziet er fantastisch uit, helemaal Zilverblauw. Je kunt zien dat er veel werk en liefde in zit. 








Samen met 14 mede-bloggers waren we te gast in de yurt van Kirsten op het kampeerterrein. Het zonnetje scheen en de regenlaarzen konden gelukkig in de auto blijven. Madame Charlotte (barbecue-queen van het boek On Fire) verzorgde ons met goddelijke rabarber-plaatcake en een verrukkelijke barbecue lunch. Ondertussen gingen wij bloggers workshops volgen, bijkletsen, onze boeken laten signeren, foto's maken in de fotobus en luisteren naar de muziek van Roosbeef.










Jammergenoeg was ik te laat voor een portrettekening van Marloes de Vries, heb ik geen workshop worst maken kunnen volgen en geen plantenhanger geknoopt bij Ingrid van Wood & Wool Stool. Er was gewoon teveel leuks te doen en er waren zoveel gezellige mensen. Dit festival vraagt gewoon om een derde editie en dan ben ik er weer bij! 

32 opmerkingen:

  1. Ohhhh wat jammer dat ik er niet bij kon zijn. Ziet er zo gaaf uit!
    Hopelijk volgend jaar herkansing.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben echt in het verkeerde land geboren, wat zag dat er gezellig uit! Volgende keer plan ik een weekendje Nederland om erbij te kunnen zijn! Heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou leuk zijn! Misschien kan ik je vooraf informeren over te gekke uittips in Nederland
      lfs

      Verwijderen
  3. Ja wat een leuk festival was het. Wij waren er gisteren voor de eerste keer en er is zoveel te doen, te zien en natuurlijk te eten :). Hopelijk is er volgend jaar weer een editie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke en prachtige samenvatting!! Top dag Wimke, van mij mag jij die VT blogger award winnen hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi verslag en leuke foto's, Wimke, dank!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jullie bedankt voor de tot-in-de-puntjes verzorgde dag! Te gek

      Verwijderen
  6. Superleuk en mooi, Wimke! Tot ee volgende, dan gaan we er even rustig bij zitten ;-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O ja, dat gaan we doen! lijkt me heerlijk en heel gezellig! XX

      Verwijderen
  7. Wat een mooie post! Echt zo leuk om overal de verschillende verslagen te zien... heerlijk nagenieten van een hele gezellige dag! tot snel x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja heerlijk he al die mooie foto's! Zo leuk om te lezen hoe iedereen het festival heeft beleefd! X Ps jouw verslag is ook heel mooi en sfeervol neergezet

      Verwijderen
  8. Ook al zo'n mooie post van een te gekke dag! Prachtige foto's, de laatste van de kip is mijn lievelings ;)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De kip als rode draad werd lastig :), maar toch een mooie afsluiter. Wat hebben we het leuk gehad XXX

      Verwijderen
  9. Ah. Ik word ontzettend vrolijk van al deze foto's! Het ziet er zo gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dat was het ook Monique, een hele mooie dag met perfecte weergoden :)

      Verwijderen
  10. Mooi Wimke! Het was echt een heerlijke dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superdag hè! Leuk om jullie tussen de bedrijven door toch nog even live te hebben gezien. Snorfestival 2016 moeten we echt even gezellig 'bijpraten'
    Ahoi, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vond ik ook Ingrid, het zag er heel gezellig uit bij jou kraam! Tot volgend jaar (of eerder)

      xx WImke

      Verwijderen
  12. Wat een geweldig leuke dag was het zondag he?! Leuke foto's heb je ervan gemaakt, als ik dit zie wil ik gelijk weer terug haha, heerlijke dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ziet het er onwijs gezellig uit! Ik vind het zo jammer dat het Snorfestival zo'n stuk uit de buurt is (ik kom van Texel :o). Maar wie weet zijn wij eens in de buurt volgend jaar!:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. o ja, dan mag je er wel een weekend van maken :). Leuk voor volgend jaar op de kalender!
      Dan kom ik ook! gezellig!
      x

      Verwijderen
  14. Wat een leuke foto's, het festival was geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig vastgelegd Wimke! Succes met het blogger Award gebeuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat was het een leuke dag he, ik heb ook genoten!
    Mooie foto's heb je gemaakt.
    Vond het leuk om je eens in het echt tegen te komen.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach had me even aangeschoten, dan had ik je even kunnen ontmoeten. Had me heel leuk geleken! Tot een volgend event! x

      Verwijderen