1-2-3 Christmas tree







Misschien laat ik hem wel het hele jaar staan. Dan wel zonder kerstverlichting maar uitgestald met lievelingssspulletjes. Deze boom kreeg ik van Christian van Machtich! Christian is een jonge ontwerper bij ons uit de buurt en de One Two Tree is een van zijn eerste ontwerpen. 'Vind je het wat?' vroeg hij me. Nou en of ik het wat vind! Als je net als ik van een Scandinavisch design houdt is deze boom perfect. Wil je de boom fluorroze verven, dat kan ook, dan is hij nog mooi, of brons, koper, mintgroen... En zijn de kerstdagen voorbij, dan haal je de boom weer uit elkaar en breng je hem naar zolder. Dit weekend kun je voor 1 euro een kartonnen kerstboompje bij Christian ophalen. Dan staat hij op de Zoutsloterkerstmarkt in Harlingen (of je bestelt hem hier online).

En dan nu op naar de kerstbomenboer voor een echte boom, want die moet er ook nog bij ;).

4 opmerkingen:

  1. Hij is leuk. Heel leuk zelfs! Zeker ook die van karton, maar ik adem dan ook bijna karton;-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de boom ook erg leuk. Je kunt er ook waxine lichtjes op zetten denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is super! Ik zou hem denk ik ook het hele jaar gebruiken :-)

    BeantwoordenVerwijderen