Fudge & Flair


Vandaag had ik zin in chocolade, veel chocolade. Ik had nog zo'n blikje Friesche Vlag  gecondenseerde melk en een dikke plak pure chocolade. Tijd voor homemade FUDGE!


Wat heb je nodig:
1 blik gecondenseerde melk 
rol Maria biscuits
2 handen vol noten 
en ongeveer 300 gram chocolade

Doe de melk in een steelpan en laat het langzaam en al roerend ongeveer 5 minuten zachtjes koken. Doe de stukken chocolade erbij en als alles gesmolten is verkruimel je de koekjes en brokkel je de noten. Doe dit allemaal door het chocolademengsel en stort alles in een met bakpapier bekleedde ovenschaal. Ik strooide er nog een beetje geraspte kokos overheen. Zet het 2 uren in de koelkast en klaar is deze traktatie! Let op: maak dit klaar als je visite hebt of krijgt, anders ben ik bang dat je alles zelf opeet :).


En koop deze week even de Flair, want ik sta er in. Het is een klein artikeltje over Instagram onderaan op pagina 9. Blader je een bladzijde terug, knip dan de gratis poster uit van Elske, cadeautje van Flair.






6 opmerkingen:

  1. Ziet er veel te lekker uit!!
    Gefeliciteerd met jouw vermelding in Flair. Helemaal verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh die fudge ziet er heeerlijk uit zeg! Die ga ik zeker eens maken.
    Gefeliciteerd met je vermelding in de Flair. Ik zou zeker trots zijn als ik in zo'n groot blad zou staan.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker, zeker met dit regenachtige weer is er niets fijner dan met een kop thee, wat chocolade en een tijdschrift op de bank te kruipen. Gefeliciteerd met de vermelding in Flair!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh jemig ik maakte de fudge! Lekkeerrrrrrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Meerdere keren inmiddels gemaakt, heerlijk! Doe er soms ook nog mini marshmellows door, lijkt het erg op Rocky road.

    BeantwoordenVerwijderen