Bloggersmaand

collegabloggers van Moodkids bij Stan & co
Deze maand heb ik een heleboel bloggers ontmoet. En daar zaten hele leuke tussen! Begin maart was ik bij de bloggerslunch bij Hééérlijk, vorige week was ik bij de bloggersdate van 101Woonideeën en gisteren ontmoette ik mijn collegabloggers van Moodkids in Utrecht. De maand maart bombardeer ik als 'maand van de blogger'.


We lunchten bij Stan & Co in Utrecht. Een schitterende locatie. Ik ontmoette deze middag Hydie, Eliane, Alja & Jochem, Myrthe, Maike en Eefje. Helaas waren Revlie en Daan verhinderd. Maar dat is een goede reden om nog eens af te spreken. Bedankt Maike en Eefje voor de gezellige middag!


Onderweg naar de lunchlocatie kwam ik langs een Sissyboy Homeland en kon het niet laten om het boek Yvestown in de keuken mee te nemen. Een prachtig boek met hele mooie food-foto's en binnenkijkers van blogger Yvonne.

Een week eerder was ik in Hoofddorp bij Sanoma, om op uitnodiging van 101Woonideeën medebloggers te ontmoeten en te brainstormen. Dit was de lente-editie van de bloggersdate. Ik ben nu al voor een zomer, herfst en wintereditie.
 


Elske, JudithLonnekeFleurJannekeEllenMarikeNinaRiaHeisAnneliesMoniqueMarloes en Sigrid 
bedankt voor de gezellige middag!

9 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk allemaal die meetings Wimke! Ik heb zelf nu ook kunnen ervaren opmde bloggerslunch bij Heeerlijk hoe leuk en gezellig het is om andere bloggers te ontmoeten. Je had het er maar druk mee deze maand, leuk. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk! Ik vond het ook heel erg leuk om bloggers te ontmoeten! Zeker voor herhaling vatbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er weer gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, echt jammer, het ziet er super uit! Maar ik was er toch een beetje bij, in mijn keuken, in het boek ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Ik merk zelf ook hoe leuk dat soort kennismakingen zijn. jammer dat we zo ver uit elkaar zitten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Was leuk ja! Mijn site is sinds vandaag roesthaakt.nl ;) ik ben benieuwd naar je plannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was leuk om je bij Sanoma te ontmoeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. beetje laat met mijn reactie, maar het was idd gezellig met de bloggers van moodkids:)

    BeantwoordenVerwijderen